TWÓJ PARTNER W ROZWIĄZANIACH DLA MOTORSPORTU!
wience 2brally

Projekty

Z wielkim żalem ale nie jesteśmy w stanie pokazać Wam wszystkiego co robimy. Tutaj prezentujemy nasze wybrane i najcieawsze projekty.

Druga generacja kultowego Renault 5GT Turbo wprowadzonego na rynek w 1985 roku. Mamy więc początek i mamy koniec jak widać na zdjęciach. Teraz tylko trzeba to zrobić!

Bezwzględnie emocjonujący oraz absolutnie interesujący! Nie ma osoby, która nie zwróci na niego uwagi! Tak Peugeot 306 MAXI. Egzemplarz będacy wierną repliką kultowej rajdówki lat 90tych powstał w naszym warsztacie.

To taki projekt "stereo". Dwa bliźniacze Peugeoty 208 R2 w rajdowej specyfikacji. Zbudowane przez nas od podstaw na bazie kitów 352 i 353 dostarczonych przez Peugeot Sport.

Piękny, agresywny i bezkonkurencyjny już w wersji cywilnej! Czego chcieć więcej? Tehn Maverick X3 RS jest egzemplarzem przeznaczonym do bodowy wyczynowej wersji startującej w rajdach terenowych. Więc musi być jeszcze trwały, bezpieczny i zgodny z wymogami komisji technicznej.

Unikalny na skalę światową projekt - Renault Clio IV RS EDC 200 w nadwoziu KOMBI! Ktoś kiedyś widział?

"Polak - Węgier dwa bratanki ...!". Ale nie tylko dlatego wybór padł na klasyczną Ładę VFTS. Tylnonapędowy klasyk to świetna zabawa oraz doskonały samochód do rajdów historycznych.

Tym razem specjaliści "do brudnej roboty"!

Błoto, kurz i piach to żywioł, w którym Polaris RZR 1000 XP radzi sobie znakomicie. Przegląd, kilka usprawnień i w drogę (tzn. bezdroża)!

Gdyby to był zwykły Polonez czy też zwykły samochów straży pożarnej, to z pewnością nie trafiłaby do nas. Pracujemy tylko nas wyjątkowymi i unikalnymi projektami. Ten samochód (zwany Sokołem Millennium I) musi bezawaryjnie przejechać trasę z Katowic do TUNEZJI! To trasa charytatywnego rajdu ZŁOMBOL 2016. Szalone!

W ramach 2Brally Classic VHC zaczynamy kolejny projekt. Kiedy będzie gotowy - niewiadomo. Jak będzie wyglądał - wiemy już dziś ale musicie zaczekać na efekt!

Nowy właściciel, nowe życie! Klacyczne Renault Clio 1.8 16 v trafiło do nas z rąk nowego właściciela. Każdy ma swoją wizję, potrzeby i upodobania. Prawie sto godzin pracy i już nie dużo brakuje do pełnej gotowości.

Przyjechał z bardzo daleka i nie wyglądał zbyt dobrze. Po naprawie wygląda znacznie lepiej! Będzie znów cieszył właściciela.

Subaru N14 Tommi Makinen to rajdówka, która musi pojawić się w każdej profesjonalnej rajdowni. Jak przystało jest i oczywiście u nas! Historia samochodu sięga aż dalekiego Madagaskaru więc szybkie "SPA"  i na odcinki specjalne.

Spełniliśmy nasze kolejne dwa marzenia! Pierwsze – Renault Clio Maxi w naszym parku maszyn – MAMY! Drugie - jedyna i niepowtarzalna rajdownia z odcinkiem specjalnym na suficie – MAMY! Wszystko po to by stworzyć miejsce unikalne pod wieloma względami. Miejsce w którym każdy miłośnik sportów motorowych chętnie spędzi czas realizując swoją pasję. Dziękuję Wszystkim za zaangażowanie w ten szalony projekt!

Trochę ponad 200 godzin pracy oraz know-how 2Brally. I? Rajdówka zbudowana wg fabrycznej specyfikacji na bazie nadwozia nr 047. Bardzo zaawansowana konstrukcja pod każdym względem. Możemy śmiało powiedzieć - takie małe R5!

Projekt na długie zimowe wieczory! Kompleksowa renowacja kultowego VW Beetle 1972 Karmann.

Renault Megane RS 225 F1 trafiło do nas na "rehabilitację". Wykonane poza granicami naszego kraju modyfikacje niestety zakończyły się ostatecznie niezadowoleniem klienta i tym samym brakiem przyjemności z jazdy tym pięknym bolidem. Jazda w trybie awaryjnym może przecież flustrować! Zabieg wykonaliśmy i teraz działa (307,8 KM/409 Nm). Dodatkowo kilka prac: shift light, fotel OMP WRC-R na przesuwnych szynach, odłączenie sygnalizatorów dźwiękowych wskaźników dodatkowych, kalibrator poziomu paliwa, .....

Bez wątpienia unikatowy na skalę europejską innowacyjny projekt modyfikacji seryjnego egzemplarza Renault Megane RS 250. Phase 1 „welness&spa” by 2Brally to końcowy efekt w postaci 530KM i 616 Nm. Nie może być inaczej i phase 2 „welness&spa” by 2Brally zaplanowane!

Taki tam mały i niepozorny "wariat". Klatka, halda, płyta i parę gadżetów. Baza o dużym potencjale. Czeka na jeszcze kilka modyfikacji!

Projekt Renault Megane N4 oparty o homologację FIA N 5735. Jedyny samochód klasy N4 napędzany na przednią oś. Wyposażony w kłową skrzynię biegów, elektronikę Cosworth wentylowane i pływające hamulce Brembo Racing oraz silnik o mocy 270 KM / 470NM to jest to!

Spora przepaść pomiędzy R4 no ale to Track Day projekt jest. Ma wszystko co powinno mieć rasowe EVO 10 -  więc do zabawy w sobotnie popołudnie idealny! Mocy pod dostakiem, trakcja odpowiednia, fotele wygodnie i pasy trzymają! Nic dodać nic ująć!